I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, June 18, 2011

wakakakaka.......gelak lah weyyy....


Nak Tegur Ke Tak Eh?



Korang pernah tak berdepan dengan orang macam dekat atas ni? Tengah duduk lepak-lepak, baru perasan ada benda yang tak kena kat dia. Taik hidung melekat hujung-hujung bulu hidung je. Tu kalau bersin, sure melompat kat muka korang lah.

Tak taik hidung pun, mungkin ada benda tersekat kat celah gigi dia. Paling selalu kulit cili. Kadang-kadang ada jugak sayur daun kaler hijau. Paling rare pernah aku jumpa pun kepala ikan kembung terselit celah gigi.

Kalau rapat, memang aku tegur dah. Siap bahan-bahan lagi. Dia pun tersipu malu. Tapi kalau tak berapa rapat tu, aku nak tegur pun aku yang malu. Sebab takut dia ingat aku nak malukan dia. Huhu. Camne? Kalau korang?

Diorang ni pun satu, pandai-pandai lah jaga kebersihan diri. Tak ke pepasal dah buat orang lain dalam dilemma. Cara paling mudah nak atasi benda ni ialah, kumur-kumur mulut. Air kumuhan tu buang melalui hidung. Setel! 2 dalam 1.

P/S: Ini adalah repost kepada
kak limah Aku repost sebab ramai blur.

No comments: